یکی از طرفداران شانسلونا به نام حسام حاجیان:من چاقال هستم!
تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1398برچسب:, | 20:7 | نویسنده : CR7

 

طریقه ی اشنایی:من شخصا این فرد را 5 سال از نزدیک می شناسم و توسط دوست صمیمی خود که در پست های قبلی به او اشاره داشتم دوست شدم.

ما بیشتر اشناییمان در زمین فوتبال بود. من یک طرفدار عاشق رئال و پرسپولیس و او یک استقلالی شانسلونایی بود(هست).

این یعنی ما تفکرتمان 180 درجه با هم فرق داره و پنج سال مدام در حال جنگ و درگیری لفظی و فیزیکی هستیم. البته به خاطر همان دوستم این رابطه انقدر طولانی شد وگرنه چشم دیده همدیگر را نداریم

چندی بار نزاع جدی داشتیم ولی به خاطر هیکل وحشتناک بزرگ او من از درگیری صرف نظر میکردم این را هم اضافه کنم که بوی خیلی بدی هم میدهد(1 ماه یه بار نظافت شخصی میکند)

یک بار هم در یک مکالمه تلفنی که با این منفور داشتم هرچی لایق خودش بود پای تلفن گفت( از جمله ... خور)

گرداوری سخنان حسام در مورد رئال:

نظر حسام در مورد امام کریس: او را یک بازیکن چاقال می داند که لاک به ناخن پایش میزنه و بسیار از او متنفراست.

نظر حسام در مورد مورینیو: تنها کسی که در رئال قبول دارد بعد از ایکر مقدس مربی رئال است.

نظر حسام در مورد سایرین: او کاکا را مزخرف ترین بازیکن تاریخ می داند که هیچ توانایی ندارد.

په په را یک بازیکن حیوان صفت می داند

پس از هر برد بارسا در مقابل رئال هم از الفاظ بسیار زشتی در مقابل من استفاده می کنه و من به امید روزی هستم که بعد از حقارت بارسا حقش رو کف دستش بذارم.

در ادامه این رو میگم که این پست و تمام اتفاقاتی که من نقل کردم همش واقعی و بدون کم و کسر است و مطمئن باشید این شخص وجود دارد(رجوع به فیسبوک)

در اخر از تمام بینندگان سایت و اعضای کانون هواداران درخواست دارم نظراتشون رو در این باره بگن چون این موضوع برای من خیلی مهم است.

باتشک

 


نظرات شما عزیزان:

ازاده
ساعت18:27---4 بهمن 1390
اين دوست صميمي شما اصلا كي هست كه انقدر اصرار به دوستي شما و اين چاقالو داره؟

اتوسا
ساعت18:25---4 بهمن 1390
قيافشو!!! اييييششش

علیرضا
ساعت14:42---4 بهمن 1390
اصلا از قیافه ی تخمیش معلومه چیه و طرفدار چه تیم تخمی ای هست
پاسخ:واقعا ممنون این روز ها دوست خوب کم شده ولی من خوشحالم که دارمت


علي
ساعت22:45---3 بهمن 1390
اين ديگه چي ديونه اي ؟ چه طوري 5 سال تحملش كردي؟
پاسخ:علی جان به خدا اگه دوستم نبود من تا الان 100 بار کشته بودمش انقدر ازش بدم میاد


محمد
ساعت22:42---3 بهمن 1390
جدا همچين ادمي وجود داره؟ عجب ادم مزخرفي ايشالا خدا نسل اين بارسايي رو از زمين بر داره علي جون بازم از اين پست ها بده
پاسخ:آره محمد جان به خدا هست بازم دمت گرم خدایی دعا می کنم خدا نسلشو از روزمین برداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




پیچک